terça-feira, 14 de agosto de 2012

Crush ~

Hello!
Now I'm wearing another new release of Yulicie. The "Crush" dress, I chose the color "Sweetcandy" to match my Magika hair, but you can find this same dress in different colors as well and it's partly mesh. There's a pool at the Summer Festival that gives you prizes when you touch it, I found this grocery bag there, but I've seen it first at http://fashionfumbles.wordpress.com. :)

Oii!
Agora eu estou vestindo outra novidade da Yulicie. O vestido "Crush", eu escolhi a cor "Sweetcandy" para combinar com o meu cabelo da Magika, mas você pode encontrar este mesmo vestido em diferentes cores também e é parcialmente mesh. Tem uma piscina no Summer Festival que dá prêmios quando você a toca, eu encontrei essa sacola de supermercado lá, mas primeiro eu vi aqui http://fashionfumbles.wordpress.com. :)

Dress/Vestido: [y] "Crush - Sweetcandy" NEW
Bag/Sacola: Pool@Summer Festival "Animal Kobayashi" Gift FREE
Nails/Unhas: *pulcino* "Raku-gan - Milky Pink" Group Gift FREE
Bracelet/Pulseira: Virtual Impressions "Star Bracelet" Gift FREE
Shoes/Sapatos: [monso]@FaMESHed "My Fabric Oxford" NEW
Hair/Cabelo: Magika "Draw"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário