quarta-feira, 29 de agosto de 2012

Kaleidoscope ~

Hello!
Yesterday I received "Hlin", the new release from Vanity Hair, thank you Tabata! <3 Hlin is a gorgeous and very classy hair, I like the fact that this hair reminds me of a hat maybe. Vanity Hair releases are always a good surprise. I just realized how short my arms look, I need to fix my shape! lol
Hope you like my look. <3

Oii!
Ontem eu recebi "Hlin", o novo lançamento da Vanity Hair, obrigada, Tabata! <3 Hlin é um cabelo lindo e sofisticado, eu gosto do fato de que este cabelo me lembre um chapéu talvez. Os lançamentos da Vanity Hair são sempre uma ótima surpresa. E eu acabei de perceber o quão curtos meus braços estão, eu preciso arrumar meu shape! lol

Hair/Cabelo: Vanity Hair "Hlin" NEW
Earrings/Brincos: Undefined Lilies "Wing Ding" FREE
Lipstick/Batom: {Dead Apples} "Bubbly Lips" Group Gift FREE
Necklace/Colar: DooDads@MP "Camera (Neck)" FREE
Sneakers/Tênis: Sneaker Lab "Boxset_PY_MetroFlying_White" FREE
Vest/Blusa: LogiQue@MP "Promo Tank - Mesh" FREE
Tattoo: (flaunt) "100 Member Gifty" Subscribe Gift FREE
Shorts: Willow "Kaleidoscope Shorts" Group Gift FREE
(Group: secondlife:///app/group/d9d2bdd4-6f66-7659-30cf-da7a92c30613/about)

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário