quinta-feira, 23 de agosto de 2012

Kisetsu ~

Hello!
Yes, I'll blog one more kimono, I love them, I can't help myself! This is sooo pretty, the print is made of gold flowers. I went to one of my favorite places to take this picture, the region is called Japan Chubu and it's a Edo Japanese period roleplay sim!
I hope you like my look. ^-^~

Oii!
Sim, eu vou bloggar mais um kimono, eu os amo, não posso me conter! Esse é tããoo lindo, a estampa é feita de flores douradas. Eu fui até um dos meus lugares preferidos para tirar essa foto, a região é chamada Japan Chubu e é uma sim de roleplay do perído Edo do Japão.
Espero que vocês gostem do meu look. ^-^~

Location/Local: Edo Japanese

Kimono: Kisetsu "Furisode Kimono Set" Lucky Board FREE
Hair/Cabelo: Tuty's@Market Place "Sweet - Updo" FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

2 comentários:

  1. Beautiful! Is that the correct LM to Kisetsu? I went to check it out, and it seemed like I got sent to a vacant parcel. Just wondering. Thanks! :)

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Hi!
      Oh yes, it was wrong, thanks for your comment, now I is the right LM. :)
      http://maps.secondlife.com/secondlife/Keisei/242/72/38

      Excluir