sexta-feira, 17 de agosto de 2012

Love Me, I'm French!

Hello!
I chose this title because I think this hair reminds the french girls, they are so glamorous and classic! You can find this hair at Clawtooth Mainstore and only today it costs 50L. Today I went to U.one and I was a little bit surprised. The 1L store now is selling clothes for 10L, ok, still cheap. :p But at least I found this cute patchwork cardigan for 1L.
I really love this look, I want these clothes in RL please, lol! I hope you like my look too! <3

Oii!
Eu escolhi esse título porque eu acho que esse cabelo lembra as garotas francesas, elas são tão glamurosas e clássicas! Você pode encontrar esse cabelo na Clawtooth Mainstore e apenas hoje custa 50L. Hoje eu fui à U.one e fiquei um pouco surpresa. A loja de 1L agora está vendendo roupas por 10L, ok, ainda está barato. :p Mas pelo menos eu encontrei esse cardigan de patchwork por 1L.
Eu realmente amei esse look, eu quero essas roupas em RL, por favor, haha! Eu espero que vocês gostem do meu look também! <3

Hair/Cabelo: Clawtooth "Bon Voyage" fi*Fridays 50L
Cardigan/Casaco: U.one "Zara Cardigan" 1L
Glasses/Óculos: [UMEBOSHI] "Castor Glasses - Mint" Lucky Board FREE
Tattoo: [UMEBOSHI] "Fei Tattoo" Group Gift FREE
Necklace/Colar: Blah. "My Pure Heart Necklace" PRF Hunt FREE
Shoes/Sapatos: [monso]@FaMESHed "My Fabric Oxford" NEW
Shorts: Tee*fy@FaMESHed "Abbey High-Waist Basic Shorts" NEW
Bag/Bolsa: Tee*fy "My Ugly Scary Cat Bag" Old Group Gift

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário