quinta-feira, 9 de agosto de 2012

Lynn ~

Hello!
Since my vacation ended in RL I've been busy and it's getting difficult to blog more than once a day, I'm sorry guys, but I'll keep posting the new releases for you!
Today I'm wearing this gorgeous hair made by Alice Project, it reminds me pin-ups, I really like it! I've seen EvionEmber wearing this hair yesterday and I decided to give a try.
I hope you like my simple look. <3

Oii!
Desde que minhas aulas acabaram em RL eu tenho estado ocupada e está ficando difícil de bloggar mais de uma vez por dia, eu sinto muito, gente, mas eu vou continuar postando as novidades para vocês!
Hoje eu estou usando o maravilhoso cabelo feito pela Alice Project, esse cabelo me lembra pin-ups, eu realmente gostei dele! Eu vi a EvionEmber usando esse cabelo e resolvi tentar também.
Espero que vocês gostem do meu look simples. <3

Dress/Vestido: Gawk! "Pink Flower Pattern Mini Dress" PRF Hunt FREE 
Hair/Cabelo: Alice Project@Vintage Fair 2012 "Lynn" NEW
Jewelry/Jóias: Maxi Gossamer@Vintage Fair 2012 "Lydia Lattice Pearl" NEW

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário