segunda-feira, 6 de agosto de 2012

Make Me A Lady ~

Hello!
Today I decided to wear this hair, it isn't mesh and it's a little bit old, but looks so cute! lol I'm still looking for more Pink Ribbon Fair Hunt gifts. All the gifts are so pink, so adorable and the quality is really good. Love the sleeves of this top, even because you can wear the sleeves with different clothes. Well, hope you like my look, guys. <3

Oii!
Hoje eu decidi usar esse cabelo, ele não é mesh e é um pouco velho, mas é tão lindo! lol Eu estou procurando por mais presentes da Pink Ribbon Fair Hunt. Todos os gifts são tão rosa, tão adoráveis e a qualidade é realmente boa. Eu amei as mangas deste top, até porque você pode usá-las com diferentes roupas. Bem, espero que vocês gostem do meu look, pessoas. <3

Top: *Tentacio* "Top + Sleeves" PRF Hunt FREE
Necklace/Colar: Jamman "Pink Ribbon Chaine Necklace" PRF Hunt FREE
Popsicle/Picolé: MDL "Popsicle- GG August'12" Group Gift FREE
Pants/Calça: [ef]@Vintage Fair "The Fab Yo - Mesh Pants" NEW
Shoes/Sapatos: [ef] "Make Me A Lady - Mesh Pumps" NEW
Hair/Cabelo: >TRUTH< "Evelyn"

Xoxo,
Grace O'Malley

2 comentários: