terça-feira, 14 de agosto de 2012

My Elephant Sweater ~

Hello!
Finally I overcome laziness and made a cuuute look! Yay.
First I want to talk about my sweater! Well, it's the new Yulicie's group gift and there's also the not freebie versions that you can find in different colors: black, blue and pink. I like sweaters with cute stamps, so I'm sure I'll blog this item again. ;p
My shorts are a new release you can find at [LeRazz], mesh and comes with 4 sizes: XS, S, M and L.
My shoes are made by [monso] and you can find them at FaMESHed. I wasn't sure if I should buy them or not, because they cost almost 500L. But I decided to buy because of the HUD, you have so many options, seemed to be a nice investment.
Well, I hope you like my look, guys!

Oii!
Eu finalmente venci a preguiça e fiz um look fofinho! Yay.
Primeiro eu quero falar sobre o meu sweater! Bem, é o novo presente de grupo da Yulicie e também tem as versão não grátis que você pode encontrar em cores diferentes: preto, azul e rosa. Eu gosto de sweaters com estampas fofas, então, com certeza eu blogarei esse item novamente. ;p
Meus shorts são uma novidade que você pode encontrar na [LeRazz], mesh e vem com 4 tamanhos: XS, S, M e L.
Meus sapatos são da [monso] e você pode encontrar no FaMESHed. Eu não estava muito certa se deveria ou não comprá-los, porque eles custam praticamente 500L. Mas eu decidi comprar por conta do HUD, você tem tantas opções de combinações, pareceu-me um bom investimento.
Bem, espero que vocês gostem do meu look, pessoas!

Sweater/Suéter: [y] "Elephant Sweater" Group Gift FREE
Nails/Unhas: *pulcino* "Twinklestar Nail" Gift FREE
Shorts: [LeRazz]@Market Place "Urban Shorts - Blue" NEW
Shoes/Sapatos: [monso]@FaMESHed "My Fabric Oxford" NEW

[monso] HUD

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário