terça-feira, 21 de agosto de 2012

Sheeps ~

Hello guys!
I know I haven't been blogging much often lately, but I have a good reason to explain it, I'm learning how to make textures to mesh clothes! The process of creating is very cool, I love to learn new things in SL and I hope to make a nice gift to all my readers and perhaps even a clothing store! Yay.
I hope you like my look of today. <3

Oii, gente!
Eu sei que não tenho blogado muito frequentemente nos últimos dias, porém eu tenho um bom motivo para explicar isso. Eu estou aprendendo como fazer texturas para roupas mesh! O precesso de criação é muito legal, eu adoro aprender novas coisas no SL e eu espero fazer um presente bem legal para as leitoras do meu blog e talvez até mesmo uma loja de roupas! Yay.
Espero que vocês gostem do meu look do dia. <3

Blouse/Blusa: =songhwa= "Mesh Tank Top" (Thanks Songhwa! <3)1L
Pants/Calça: No Limits@Market Place "My Cute Pants" 1L
Sheep/Ovelha: [SP] "Stray Sheep White" Lucky Board FREE
Tattoo: [y] "Batman, Owl and Seal" (Cher Suivios made it <3) NEW


Location/Local: Black Kite

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário