segunda-feira, 6 de agosto de 2012

Sleepy ~

Hello!
My vacation just ended and now I'm back to my classes in RL, I'm so tired! But I'll try to keep posting new things for you. :)

Oii!
Minhas férias acabaram e agora eu estou de volta as aulas em RL, eu estou tão cansada! Mas vou tentar continuar postando novas coisas para vocês. :)

Shirt/Blusa: [LeRazz]@Market Place "Urban Tank - Rio" PROMO
Pants/Calças: :[Plastik]: "Aeda Slacks" Gift Box 1L
Shoes/Sapatos: *Baby Monkey* "Pump Coffee" Lucky Board FREE
Hair/Cabelo: Lo*momo "Apr. 2012" Group Gift FREE
Necklace/Colar: [y]@Pink Ribbon Fair "Ribbon Necklace - Blue" NEW
Pose: [y] "We Heart It" 1L

Skybox: Lo*momo "Rose Balcony Skybox" Group Gift FREE
Chair/Poltrona: HISpose@Vintage Fair 2012 "Granny Chair" NEW

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário