quarta-feira, 1 de agosto de 2012

The Freebies Are Back!

Hello!
I know that lately I have been blogging Vintage Fair's items and I didn't blog much free stuff and I'm sorry for that! But today I'll blog lots of free stuff, I hope you guys like it!
Yesterday I went to Go! Mainstore and I discover out something interesting. The old group gifs are being sold for 1L! Very cool, uh?

Oii!
Eu sei que ultimamente eu tenho bloggado itens da Vintage Fair e não blogguei muitas coisas grátis e eu peço desculpas por isso! Mas hoje eu vou bloggar muitas coisas grátis, espero que vocês gostem!
Ontem eu fui até a Go! Mainstore e descobri que algo interessante. Os presentes de grupo antigos estão sendo vendidos por 1L! Bem legal, né?

Skin/Pele: *JeSyLiLO*@Vanity Fair "::Asian Tan Skin" Gift FREE
Shirt/Blusa: !gO! "Mini Tank Top" Gift 1L
Skirt/Saia: ::c.A.:: "Tule Skirt - Pink Dots" Group Gift FREE
Sneakers/Tênis: ::SANTO:: "Chucks_White" Gift FREE
Hair/Cabelo: =DeLa=* "Mango"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário