sábado, 4 de agosto de 2012

The Lady In Red ~

Hello!
In a few hours the Vintage Fair 2012 begins! Save your lindens, I'm pretty sure this will be the event of the year, so many awesome brands gathered for this fantastic event, I'm very glad I'm one of the bloggers of this fair. Now I want to show more beautiful items you will find at Vintage Fair 2012!

Olá!
Em poucas horas vai começar a Vintage Fair 2012! Salve seus lindens, eu tenho certeza que este será o evento do ano, tantas marcas tão incríveis reunidas nesse evento fantástico, eu estou muito feliz de ser uma das bloggers desta feira. Agora eu quero mostrar a vocês mais itens lindos que você vai encontrar na Vintage Fair 2012!


Skin/Pele: {.essences.}@Vintage Fair "INDY - RosyPale"  COMING SOON
Hair/Cabelo: Vanity Hair@Vintage Fair "Cohimbra"  COMING SOON
Earrings/Brincos: MG@Vintage Fair "Lydia Lattice Pearl"  COMING SOON
Dress/Vestido: [CIA Designs]@Vintage Fair "Sequin Dress - Red (Mesh)"  COMING SOON
Shoes/Sapatos: Slink@Vintage Fair "Strap Pumps (Includes Feet) - Cream"  COMING SOON
Pose: Purple Pose@Vintage Fair "Lauren" COMING SOON

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário