domingo, 5 de agosto de 2012

Vanity ~

Hello!
Today I decided to take a more artistic shot, I hope you like it!
I'm wearing this gorgeous hair made by Vanity Hair, the beautiful earrings made by [U&R DOGS] and this adorable necklace made by Maxi Gossamer! The skin is stunning, I'm in love with INDY by {.essences.}, the tone I'm trying today is the Medium. Thank you so much designers! <3

Oii!
Hoje eu decidi tirar uma foto mais artística, espero que vocês gostem!
Eu estou usando esse cabelo lindo feito pela Vanity Hair, brincos maravilhosos feitos pela [U&R DOGS] e esse colar adorável feito pela Maxi Gossamer! Essa pele é incrível, eu estou apaixonada pela INDY da {.essences.}, hoje eu estou usando o tom Medium. Muito obrigada, designers! <3

Hair/Cabelo: Vanity Hair@Vintage Fair "Cohimbra - Brown" NEW
Earrings/Brincos: [U&R DOGS]@Vintage Fair "Cembalo Pierced Earrings" NEW
Necklace/Colar: Maxi Gossamer@Vintage Fair "Beatrice Necklace Set" NEW
Skin/Pele: {.essences.}@Vintage Fair "INDY - Medium" NEW
Dress/Vestido: Vita's Boudoir "Bridal Gown"

Location/Local: Neva River

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário