segunda-feira, 3 de setembro de 2012

Aries ~

Hello!
Foppish created fringe t-shirts inspired by the Horoscope, they made one for each sign and of course and I'm wearing my sign, Aries! People say arians like to fight, are competitive, impatient however sincere, romantic and loyal. To be honest I hate competitions, haha, but I agree with the rest. Hope you like my look. <3

Oii!
A Foppish crious camisetas de franjas inspiradas pelo Horóscopo, eles fizeram uma para casa signo e, é claro, eu estou vestindo a camiseta do meu signo, Aries! As pessoas dizem que arianos gostam de lutar, são competitivos, impacientes, porém sinceros, românticos e leais. Sendo sincera, eu odeio competições, mas concordo com o resto. Espero que gostem do meu look. <3

Shirt/Camiseta: [Foppish] "Fringe T-shirt - Aries" NEW
Tattoo: *.JULYs.* "Unlucky" NEW
Hair/Cabelo: Exile "Set Free - Natural Fusion" NEW
Bag/Mochila: (Toki-Doki)@DRB "Attic Boho Bag (Fall Red)" 70L
Shorts: {PopTart} "Missy Outfit" #19 SHH FREE
Nails/Unhas: Synthetique "Gold Leaf Mini Collection" #76 SHH FREE
Bracelets/Pulseiras: :Amorous:@MP "You Bracelets" FREE


Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário