quinta-feira, 20 de setembro de 2012

Aztec ~

Hello!
I'm in love with this dress, it's so beautiful! This item was made for Flower Power Hunt, you can find it at Patchwork Heart. I'm also wearing the new group gift from Lara Hurley, a skin called "Chloe Lemon". I hope you like my look! <3

Oii!
Eu estou apaixonada por esse vestido, é tão lindo! Esse item foi feito para a Flower Power Hunt, você pode encontrá-lo na Patchwork Heart. Eu estou usando também o novo presente de grupo da Lara Hurley, uma skin chamada "Chloe Lemon". Espero que vocês gostem do meu look! <3

Shape/Corpo: L'ART DU CORPS@MP "Bomi" 
Skin/Pele: Lara Hurley Skin "Chloe Lemon" Group Gift FREE
Feet/Pés: Slink "Womens Natural Barefeet"
Hair/Cabelo: Lelutka "Blake"
Dress/Vestido: Patchwork Heart "Aztec Dress" #19 FPH FREE
Bracelets/Pulseiras: Zaara "Indra Painted Stacked Bangles"
Necklace/Colar: Graffitiwear "Aztec Pendant" Old Hunt Gift
Bag/Bolsa: [ef] "Native Fur Carrier Bag" 

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário