sábado, 15 de setembro de 2012

Black & White ~

Hello!
First I want to say, yes, I know, my black isn't so black and my white isn't so white, but still I want to try the blogger challenge! I've heard about it at SL Wanderer (Villemo Inglewood) and I really like the result! Hope you like it too.

Oii!
Primeiro eu gostaria de dizer, sim, eu sei, meu preto não está tão preto e o branco não está tão branco, mas ainda assim eu quero participar do blogger challenge! Eu ouvi falar deste desafio no SL Wanderer (Villemo Inglewood) e eu realmente gostei do resultado! Espero que você goste também.


Hairs/Cabelos: Vanity Hair "Tubular Bells - Gradient Pack" NEW
Glasses/Óculos: (flaunt)@Black Market "Spiked Sunglasses" NEW  
Dresses/Vestidos: [Yulicie]@Perfect Wardrobe "Burlesque" NEW

Xoxo,
Grace O'Malley


Nenhum comentário:

Postar um comentário