sexta-feira, 7 de setembro de 2012

Burning ~

Hello!
"Fabulously Free in SL is celebrating it’s 5th birthday this September and in honour of this event, we are hosting The Finding FabFree Hunt that runs from September 6th – September 30th, 2012. Over 130 talented designers are putting out 'Falling into Celebration (autumn or autumn celebrations)' themed gifts (...)" (Source - FabFree Hunt Hints).
I'm here to show you some great gifts of this awesome hunt. Congrats FabFree!
I took my pictures at SiniStyle Design - Main Store, this place is awesome, thank you Aliceinchains Arun for showing me this place, check Alice's blog: VICIOSL.

Oii!
"Fabulously Free no SL está celebrando seu aniversário de 5 anos em setembro e para honrar este evento, nos estamos desenvolvendo a caçada The Finding FabFree Hunt que começa no dia 6 de setembro e vai até o dia 30, 2012. Mais de 130 designers talentosos estão distribuindo 'Falling into Celebration (autumn or autumn celebrations)' presente temáticos (...)" (Fonte - FabFree Hunt Dicas).
Eu estou aqui para mostrar a vocês alguns ótimos presentes dessa caçada incrível. Parabéns, FabFree!
Eu tirei minhas fotos no SiniStyle Design - Main Store, esse lugar é perfeito, obrigada Aliceinchains Arun por me mostrar esse lugar, veja o blog da Alice: VICIOSL.

Dress/Vestido: Dressed by Lexi "Dangerous Beauty" FabFree Hunt FREE
Skin/Pele: ^NousVous^ "Phoebes Skin" FabFree Hunt FREE
Shoulder Pet/Animal no Ombro: Booshies "Girecko" FabFree Hunt FREE
Jewelry/Jóias: Maxi Gossamer "Beatrice Necklace Set" Vintage Fair 2012


Xoxo,
Grace O'Malley

2 comentários: