terça-feira, 11 de setembro de 2012

Chocolate Factory ~

Hello!
Yesterday I went to the BEGINNERS LUCK and I found lots of adorable gifts! Some of the stores participating of this event are C'est la Vie, :) BCC, :::Dimbula Rose:::, JPK, YBR, M*Motion and +9. I'm wearing Dimbula Rose, JPK and YBR gifts. Hope you like my look. <3

Oii!
Ontem eu fui até o evento BEGINNERS LUCK e encontrei vários presentes adoráveis! Algumas das lojas participantes desse evento são C'est la Vie, :) BCC, :::Dimbula Rose:::, JPK, YBR, M*Motion e +9. Eu estou usando presentes da Dimbula Rose, JPK e YBR. Espero que gostem do meu look. <3

Clothes/Roupas: :::Dimbula Rose:::@Beginners Luck "Pink Baby Doll" FREE
Bag/Bolsa: YBR@Beginners Luck "Gift Bag" FREE
Necklace/Colar: YBR@Beginners Luck "Cat Bronze" FREE
RollerSkates/Patins: :CandyStripes: "Easter Roller Skates" Previous Hunt Gift

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário