domingo, 9 de setembro de 2012

Don't Tell Me To Stop ~

Hello!
[SAKIDE] created this Country Plaid outfit for ZombiePopcorn Brand and this item will be at a discounted price during the event. I decided to totally embrace the country style posing like this...God, I love this pose, seriously! I feel like Madonna singing Don't Tell Me, lol.
Hope you like my look. <3

Oii!
[SAKIDE] fez esse conjunto chamado Country Plaid para a ZombiePopcorn Brand e este item estará com um preço mais baixo durante o evento. Eu decidi abraçar totalmente o estilo country posando assim... nossa, eu amei essa pose, sério mesmo! Eu me sinto como a Madonna cantando Don't Tell Me, hahahaha.
Espero que gostem do meu look. <3

Outfit/Conjunto: [SAKIDE]@ZPB "Country Plaid" NEW
Necklace/Colar: KOSH "Sulka Necklace" #47 FFH FREE
Feet/Pés: Slink "Womens Natural Barefeet"
Hair/Cabelo: Magika Hair "Tendency"

Location/Local: *.emm Shop

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário