sábado, 15 de setembro de 2012

Fairy Hamster!

Hello!
The Arcade finally began! It was a real journey to get there... HAHAHA, I'm glad Alice helped me a lot, without her I wouldn't have my hamster avi yet. xD It's 6:30 am here and yes, I didn't go to bed because I was so excited about The Arcade... crazy, I know! But now I'm going to bed. <3

Oii!
The Arcade finalmente começou! Foi uma verdadeira jornada chegar lá... HAHAH, eu fico grata a Alice que me ajudou muito, sem ela eu ainda não teria meu avatar de hamster. xD São 6:30 da manhã e sim, eu não fui dormir porque eu estava muito animada por causa do Arcade... louco, eu sei! Mas agora eu vou pra cama. <3

Hamster Avi: Beetlebones@The Arcade "Dwarf Hamster - Fairy Pistachio" 100L TO PLAY

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário