domingo, 30 de setembro de 2012

Happy

Hello!
Ricielli's Halloween Hunt started today, you can find 20 evil pumpkins at the Mesh Department. Each hunt gift costs 15L, I'm wearing the hunt gift number 1, a pink coat. I'm also wearing ASO's necklace, a gift you can find at Happy Café, but only today. Hope you like my look.

Olá!
A caçada de Halloween da Ricielli começou hoje, você pode encontrar 20 abóboras no Departamento de Mesh. Cada presente da caçada custa 15L, eu estou vestindo o presente número 1, um casaco rosa. Eu estou usando também o colar da ASO, um presente que você pode encontrar no Happy Café, mas somente hoje. Espero que gostem do meu look.

Hair/Cabelo: Exile "London Rain"
Coat/Casaco: Ricielli "Coat Salmon Snake" #01 Hunt Gift 15L
Necklace/Colar: ASO@Happy Café "Are You Happy?" FREE
Bag/Bolsa: Ricielli "Cowhide Tote Leather Bag" Group Gift FREE
Boots/Botas: J's "Short Boots Laceup" 

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário