segunda-feira, 10 de setembro de 2012

I Work Out ~

Hello!
Couple weeks ago .evolve. sent me sport shorts, I really wanted to blog them, but I didn't have other items to create a gym look. But when [SAKIDE] sent their Basic Tanks I started to this about my gym look again and voilà! I'm glad [Foppish] gave such a cool zip hoody for their group members too. All the items showed here can be found in different colours at the Mainstores.
Thanks designers! <3

Oii!
Algumas semanas atrás a .evolve. enviou-me shorts esportivos, eu queria muito mostrar os shorts a vocês, mas eu não tinha outros itens para criar esse meu look de academia. Porém, quando a [SAKIDE] enviou os seus Basic Tanks eu recomecei a pensar no meu look de academia novamente e voilà! Eu fico grata a [Foppish] por dar aos membros de seu grupo um casaco tão legal também. Todos os itens mostrados aqui podem ser encontrados em cores diferentes nas lojas principais.
Obrigada, designers! <3

Snekaers/Tênis: Sneaker Lab "Boxset_PY_MetroFlying_White" FREE
Hoody/Casaco: [Foppish] "Fleece Zip Hoody" Group Gift FREE
Hair/Cabelo: Exile "Karena - Color Demo Hair" FREE
Shirt/Blusa: [SAKIDE] "Basic Tanks" NEW
Shorts: .evolve. "Gym Shorts" NEW

Pose: Purple Pose@MP "Static Model Pose" 10L
Location/Local: Alpha Gym

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário