sexta-feira, 14 de setembro de 2012

Julia ~

Hello!
There's a new group gift at Al Vulo and it's BEAUTIFUL! I didn't know that "Julia" was such a beautiful skin, yayy. I'm also wearing the new Truth's hair called "Skai", such a cute "bow-hair" and the last but not least, I'm wearing L'ART DU CORPS "Melina" shape, I'm sure it's the best shape I've ever done and I love how it looks cute with lots of different skins!
Hope you like it! <33

Oii!
Tem um novo presente de grupo na Al Vulo e é LINDO! Eu não sabia que a "Julia" era uma skin tão bonita, yayy. Eu estou usando também o novo cabelo do Truth chamdo "Skai", é "cabelo-laço" tão fofo e por último, mas não menos importante, eu estou usando o shape "Melina" da L'ART DU CORPS, com certeza é o melhor shape que eu já fiz e eu adoro o fato de que esse shape fica adorável com várias skins diferentes!
Espero que vocês gostem! <33

Skin/Pele: [Al Vulo!] "Julia - Intense Night" Group Gift FREE
Shape/Corpo: L'ART DU CORPS@MP "Melina"
Hair/Cabelo: Truth Hair "Skai" NEW

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário