sábado, 15 de setembro de 2012

Marie ~

Hello!
I'm sleepy, I won't say much, lol, but I hope you like my look and buy my shapes, I need money. LOL jk <3

Oii!
Eu estou com sono, não vou falar muito, haha, mas espero que gostem do meu look e comprem meus shapes, eu preciso de dinheiro. HAHA Brincadeira (-n) <3
Shape/Corpo: L'ART DU CORPS@MP "Marie"
Hair/Cabelo:  Lelutka "Blake - Metal" 
Bag/Bolsa: [ef] "Native Fur Carrier Bag" 
Skin/Pele: [Al Vulo!] "Julia - Intense Night" Group Gift FREE
Skirt/Saia: Ricielli "Highwaisted Miniskirt" #11 Glamorous Hunt 15L
Blouse/Blusa: [Foppish] "AnimalU-NeckT - Lion" NEW
Shoes/Sapatos: Baby Monkeys "Nadine Pumps" Lucky Board FREE
Necklace/Colar: [Fairy Tail] "Antique Pedant - Key" 1L
Bracelet/Pulseira: [DDL] "Toca Para Mi..." Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário