segunda-feira, 24 de setembro de 2012

Meow?

Hello!
I went yesterday to 1st Action/After Crisis, it's a Final Fantasy inspired sim and also a store. It's very cool to explore the Final Fantasy city, you should take a look too. At the store I found a free sword and I really like it, actually I'm a fan of swords and katanas. Today I'm wearing Tentacio, Hucci and Coco mixed with adorable accessories and the new lucky board gift from BCC. Hope you like my look! <3

Oii!
Eu fui até a 1st Action/After Crisis, é uma sim e loja inspiradas por Final Fantasy. É muito legal explorar a cidade de Final Fantasy, você deveria dar uma olhada também. Na loja eu encontrei uma espada grátis e eu realmente gostei dela, na verdade, eu sou uma grande fã de espadas e katanas. Hoje eu estou vestindo Tentacio, Hucci e Coco mixados com acessórios adoráveis e o novo presente de lucky board da BCC. Espero que gostem do meu look! <3

Skin/Pele: :) BCC "[Coffee] Strawberry" Group Lucky Board FREE
Hair/Cabelo: Magika Hair "Tendency"
Ears/Orelhas: Violent Seduction "Sphynx Ears" Lucky Board FREE
Paws/Patas: HOO~ "Patchwork Paws - White"
Shirt/Blusa: *Tentacio* "Elda Hoodie - Gray" NEW
Skirt/Saia: ::Hucci:: "Dallas Skirt" Subscribe Gift FREE
Bootas/Botas: *COCO* "Flat Ankle Boots - Black" Group Gift FREE
Bag/Bolsa: .evolve. "Hodgepodge Satchel - Dirt" NEW
Câmera: Tee*fy@The Arcade "Baby Pink" 75L TO PLAY
Sword/Espada: 1st Action "Soldier Sword 1.1" FREE


Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário