sexta-feira, 28 de setembro de 2012

Moth!

Hello!
Yesterday I went to an adorable store called Moth, I believe this store is probably new. At Moth you can find skins, eyes and lipstick. I tried the skins and they look very good. They are perfect for a young and sweet look, the price is great too, you should get a taxi to Moth. I'm wearing the group lucky board gifts skin and apron. Hope you like my look. :3

Oii!
Ontem eu fui até uma loja adorável chamada Moth, eu acredito que essa loja seja provavelmente nova. Na Moth você pode encontrar skins, olhos e batom. Eu testei as skins e elas parecem ser muito boas. São perfeitas para um look jovem e doce, o preço é ótimo também, você deveria dar uma olhada na Moth. Eu estou vestindo os presentes de lucky board de grupo, uma skin e um avental. Espero que gostem do meu look. :3

Skin/Pele: {moth} "Skin 01" Group Lucky Board FREE
Apron/Avental: {moth} "Apron" Group Lucky Board FREE
Hair/Cabelo: [e] "Vivid" 70% OFF
Tattoo: NiNight Creations "If You Never Try.." #109 FFHunt FREE
Boots/Botas: J's "Studded Long Boots"

Location/Local: My Uglydorothy

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário