terça-feira, 4 de setembro de 2012

Mother Goose's New Skins - Demos!

Hello!
I went to Mother Goose's today to get the demos of their new skins. Bambi, Natalie and Rapunzel come with two tones option and you can also buy makeup packs. The three skins look so cute, I can't decide which one is my favorite, but for sure my favorite tone is the tanned! There's also a new group gift and a dollarbie at Mother Goose's that I'll show you later. :)

Oii!
Eu fui até a Mother Goose's hoje para pegar os demos das novas skins. Bambi, Natalie e Rapunzel vem com duas opções de tons e você também pode comprar pacotes de maquiagem. As três skins são muito fofas, eu não consigo decidir qual é a minha preferida, mas com certeza eu gostei mais das versões bronzeadas! Há também um novo presente de grupo e uma dollarbie na Mother Goose's que eu vou mostrar mais tarde. :)


Xoxo,
Grace O'Malley

2 comentários:

  1. Hi Grace! :) I wonder what program do the collages? :)

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Hello LaNena!
      I usually use PhotoScape to make the collages. It's a free photo editor. :)

      Excluir