sábado, 15 de setembro de 2012

My Red Camera ~

Hello!
Yesterday at The Arcade I got two adorable cameras, one is red and the other one is pink/white, of course I want the RARE! lol But at the same time I don't want to spend all my lindens trying to get a camera... aww, so if anyone wants to trade my cameras for a rare I think I will accept. lol Hope you like my look. <3

Oii!
Ontem no The Arcade eu consegui duas câmeras adoráveis, uma é vermelha e a outra é rosa/branca, claro que eu quero a RARA! haha Mas ao mesmo tempo eu não quero gastar todos os meus lindens tentando conseguir uma camera... aww, então, se alguém quiser trocar minhas câmeras por uma rara, eu acho que vou aceitar. haha Espero que gostem do meu look. <3

Camera: Tee*Fy@The Arcade "Vintage Brownie Camera - Red" 75L TO PLAY
Scarf/Cachecol: -Tres Blah-@The Arcade "Wrapped Scarf - Floral" 100 TO PLAY
Glasses/Óculos: [UMEBOSHI] "Castor Glasses - Black" 
Shirt/Blusa: [SAKIDE] "Basic Tanks" 
Pants/Calça: [Foppish] "Ankle Crop Skinny" 
Shoes/Sapatos: [monso] "My Fabric Oxford"
Hair/Cabelo: Magika Hair "Tendency"

Location/Local: Warrumbungles

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário