domingo, 2 de setembro de 2012

Nostalgia ~

Hello!
I'm proud to tell you that [Foppish] will be a new sponsor of Freebie but Fashion! I already blogged two group gifts from the store and now I'll show you their new releases! The first item is this Basic Buttondown denim shirt, very cute, isn't it? Perfect for autumn and looks great with .evolve. new Patched Cords pants which are very cute too. You can find the shirt in different types of jeans washes and the pants in different colors as well. My hair is gift you can find at Exile. Soon I'll give you more info about Exile's new hair colors, really really aweeeesome!

Oii!
Eu estou orgulhosa em dizer que a [Foppish] será um novo patrocinador do Freebie but Fashion! Eu já bloguei dois presentes do grupo dessa loja e agora vou mostrar a vocês seus novos lançamentos! O primeiro item é essa camisa jeans, muito linda, né? Perfeita para o outono e fica ótima com as novas calças da .evolve. que são muito fofas também. Você pode encontrar essa camisa em diferentes lavagens de jeans e a calça em diferentes cores também. Meu cabelo é um presente que você pode encontrar na Exile. Logo eu trarei mais informações sobre as novas cores de cabelo da Exile, muito muito incríveeeeeis!

Shirt/Camisa: [Foppish] "Basic Buttondown - Denim Wash" NEW
Pants/Calça: .evolve. "Patched Cords - Dirt" NEW
Hair/Cabelo: Exile "Karena - Color Demo Hair" FREE
Eyes/Olhos: Mayfly "Liquid Light Eyes" #12 SHH FREE
Feet/Pés: Slink "Womens Natural Barefeet"

Location/Local: *.emm Shop

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário