sábado, 22 de setembro de 2012

Peplum ~

Hello!
This month at Zenith you can find one of the cutest group gifts I've ever seen, this lacey peplum dress! Btw, I have a new friend, the sweet Pygmy Puff (on my head! :p), isn't it cute? *-* I always wanted one of these, I'm happy I finally got one.
Hope you like my simple, but adorable look. <3

Oii!
Esse mês na Zenith você pode encontrar um dos presentes de grupo mais fofos que eu já vi, esse vestido peplum de renda! Aliás, eu tenho um novo amigo, o doce Pygmy Puff (na minha cabeça! :p), ele não é super fofo? *-* Eu sempre quis um desses, estou feliz de finalmente ter um.
Espero que vocês gostem do meu simples, porém adorável look. <3

Shape/Corpo: L'ART DU CORPS@MP "Jennifer"
Hair/Cabelo: Elikatira "Abbey" 70% OFF
Skin/Pele: Mother Goose's "Hena-III" Lucky Board FREE
Dress/Vestido: =Zenith= "Peplum Dress" Group Gift FREE
Pet/Bichinho: Ohmai Emporium "Pygmy Puff" Gatcha 30L TO PLAY

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário