segunda-feira, 17 de setembro de 2012

The Hamster In Me! ♡~

Hello!
Yesterday Tyr (Grommit) was giving some hamster and she gave me the panda-hamster, sooo cute, isn't it? *-* I already had the fairy wings because I won a Fairy Pistachio when I played the gatcha for the first me. Alice gave me the cute Mouse Ears with a pink bow and I also won the Pink/White Tee*fy camera in the first day of The Arcade. Must be the cutest picture I've ever done, when I look at this picture I start laughing, I'm such a dork. XD

Oii!
Ontem a Tyr (Grommit) estava distribuindo alguns hamster e ela me deu esse panda-hamster, tãããooo fofo, não é mesmo? *-* Eu já tinha as asas de fada porque na primeira vez que joguei na gatcha eu achei um Fairy Pistachio. A Alice me deu as orelhas com laço rosa e eu também ganhei a câmera Rosa/Branca da Tee*fy no primeiro dia do The Arcade. Com certeza é a foto mais fofa que eu já fiz, quando eu olho pra essa foto eu começo a rir, eu sou tão boba. XD

Mouse Ears/Orelhas de Rato: [AUX]@The Arcade "White 1" 50L TO PLAY
Camera: Tee*Fy@The Arcade "Vintage Brownie Camera - Pink/White" 75L TO PLAY
Hamster Avi: Beetlebones@The Arcade "Dwarf Hamster - Panda" 100L TO PLAY
Hair/Cabelo: -LaViere- "The Vert"
Shirt/Blusa: U.one "Forever Shirt Pink" 1L
Skirt/Saia: .evolve. "Fade Skirt - Grey" SALE
Bracelet/Pulseira: [DDL] "Toca Para Mi..." Group Gift FREE
Tights/Meia-calça: -no wow- "Hungry Hearts Tights" FREE
Shoes/Sapatos: [monso] "My Fabric Oxford"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário