quarta-feira, 10 de outubro de 2012

Burgundy

Hello!
I'm not feeling very well lately so I'll probably blog less often until I feel better. Today I have news from Lapin Rose. I hope you like my look.

Olá!
Eu não tenho me sentido muito bem ultimamente, por isso provavelmente eu irei postar menos frequentemente até eu me sentir bem. Hoje eu tenho novidades da Lapin Rose. Espero que gostem do meu look.

Hair/Cabelo: Burley "Sirah - Reds"
Dress/Vestido: Lapin Rose "Leather Dress - Burgundy" NEW
Necklace/Colar: Lagyo@C88 "Plumes Necklace" NEW
Bracelets/Pulseiras: [DDL] "Bracelets" Group Gift FREE
Bag/Bolsa: Zenith "Satchel Bag - Lemon" Vintage Fair 2012
Socks/Meias: Kyoot "Timless Kneesocks" Previous C88
Shoes/Sapatos: Lapin Rose "Cat Flat" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário