sexta-feira, 5 de outubro de 2012

Close Your Eyes

Hello!
I heard today they will be closing the sim Switch in the end of December, this is really bad because the sim is cool, a perfect place to take pictures... well, today is Friday and yes I have news from fi*Fridays. Several hairs at /Wasabi Pills/ Mainstore for only 50L, I already bought two hairs. But now I want to show you Yulicie's dress made for fi*Fridays, you can find it in two different patterns. I hope you like my look! ;3

Oii!
Eu ouvi dizer hoje que estarão fechando a sim Switch no final de dezembro, isso é realmente chato porque a sim é legal, um lugar perfeito para tirar fotos... bem, hoje é sexta-feira e sim eu tenho novidades do fi*Fridays. Vários cabelos na loja principal da /Wasabi Pills/ por apenas 50L, eu já comprei dois cabelos. Mas agora eu quero mostrar à vocês  o vestido da Yulicie feito para o fi*Fridays de hoje, você pode encontrar esse mesmo modelo de vestido em duas estampas diferentes. Espero que gostem do meu look! ;3

Location/Local: Switch

Hair/Cabelo: Burley "Sirah - Reds" NEW
Dress/Vestido: Yulicie@fi*Fridays "Rise Peplum Dress" TODAY
Bag/Bolsa: *Tentacio*@XYRoom "Grace Bag" NEW
Câmera: Tee*fy@The Arcade "Red"
Boots/Botas: J's "Short Boots Laceup" 
Pose: Purple Poses "Brigite" Vintage Fair 2012

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário