quinta-feira, 18 de outubro de 2012

I'm Graceful

Hello!
I've been busy in RL and it's getting difficult to blog very often, but I'll try to show you the items I received this week. First I'll talk about my dress, it's made by Sakide for Cinema Event, one of the few items I would buy at the event. My skin is a Energy Club gift, I wonder how they managed to have a Belleza group gift at the club, it's impressive and free. I'm also wearing Sugar's piercings, I usually don't wear piercings, but her piercings are really well done and I really wanted to show them to you. Last but not least, my hair is a new release created by Vanity Hair.
Thank you Sakide, Sugar and Vanity Hair.

Olá!
Eu estive ocupada em RL e está ficando difícil bloggar frequentemente, mas eu tentarei mostrar a vocês os items que recebi essa semana. Primeiramente, eu quero falar sobre o meu vestido da Sakide feito para o evento Cinema, é um dos poucos itens que eu realmente compraria nesse evento. Minha pele é um presente do Energy Club, eu pergunto-me como eles conseguiram ter um presente da Belleza em seu clube, é impressionante e grátis. Eu estou usando também piercings da Sugar, eu normalmente não uso piercings, mas os piercings dela são tão bem feitos que eu realmente queria mostrá-los a vocês. Por último, porém não menos importante, meu cabelo é um lançamento da Vanity Hair.
Obrigada Sakide, Sugar e Vanity Hair.

Shape/Silhueta: L'ART DU CORPS@MP "Kate"
Skin/Pele: Belleza@Energy Club "Shyla" Energy Club Group Gift FREE
Eyes/Olhos: Mayfly "Liquid Eyes"
Eyelashes/Cílios: Maitreiya "Mesh Eyelashes" Group Gift FREE
Hair/Cabelo: Vanity Hair "Midnight Oasis" NEW
Nose Piercing/Piercing: Nariz: Sugar@MP "Nose Piercings" NEW
Septum Piercing/Piercing Septo: Sugar@MP "Septum Piercing" NEW
Dress/Vestido: Sakide@Cinema Event "Graceful" NEW
Shoes/Sapatos: Baby Monkey Shoes "Nadine Pumps" Lucky Board FREE


Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário