quinta-feira, 4 de outubro de 2012

Ready To Party!

Hello!
Yesterday was Lila Quander's b'day, happy birthday Lila!
The party was so much fun, but I was worried because I had never been  to a SL b'day party before and I didn't know what to wear! :o But I remembered of Milk Motion's lovely dress at Collabor 88 and I also wanted to wear Burley's new release "Sirah", I'm in love with this hair btw!
I hope you like my look! <3

Oii!
Ontem foi o aniversário da Lila Quander, parabéns Lila!
A festa foi muito divertida, mas eu estava precoupada porque eu nunca havia ido a um aniversário no SL antes e eu não sabia o que vestir! :o Mas eu acabei me recordando de um vestido adorável da Milk Motion no Collabor 88 e eu também queria muito usar a "Sirah", o último lançamento da Burley, aliás, eu estou apaixonada por esse cabelo!
Espero que goste do meu look! <3

Hair/Cabelo: Burley "Sirah - Reds" NEW
Dress/Vestido: Milk Motion@C88 "Lace Dress"
Necklace/Colar: Maxi Gossamer@C88 "Marrakech Heart"
Bracelets/Pulseiras: [DDL] "Bracelets" Group Gift FREE
Bag/Bolsa: Swallow "Bag Studs" Group Gift (Limited Time) FREE
Boots/Botas: J's "Short Boots Laceup" 

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário