terça-feira, 2 de outubro de 2012

Red

Hello!
I'm usually redhead, but this hair looks so cute in this blonde shade I couldn't resist! What do you prefer, blonde or redhead? :)
 I'm in love with Small Town of Green, I think I'll take pictures there everyday. I wonder why the best sims never last, lol! Well, my look is very simple, but I hope you like it!

Oii!
Eu normalmente sou ruiva, mas esse cabelo fica tão fofo nesse tom de loiro que eu não consegui resistir! O que você prefere, loira ou ruiva? :)
Eu estou apaixonada pela Small Town Of Green, acho que vou tirar fotos lá todos os dias. Eu me pergunto porque as melhores sims nunca duram por muito tempo, lol! Bem, meu look é bastante simples, mas espero que você goste!

Location/Local: Small Town Of Green

Hair/Cabelo: Elikatira "Garden"
Scarf/Cachecol: Mr.Poet "Wide Scarf" Gift FREE
Sweater/Suéter: Sheep Door "Me-suck T-shirts" Group Gift FREE
Shorts: Yulicie@Swag Fest "Denim Shorts" NEW
Tights/Meia-calça: -no wow- "Hungry Hearts Tights" FREE
Boots/Botas: J's "Short Boots Laceup" 

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário