segunda-feira, 1 de outubro de 2012

Too Cool

Hello!
Despite being fall I still have some very cute "spring" pieces of clothing that I would like to show, like the fringe shirt made by Foppish! Today is the last day of the huge sale that is going on at Elikatira, 70% off in every hair, I bought more two hairs yesterday. :p
I took my picture at Pretty Island, it's an adorable sim that won't be open for long, so enjoy it until you still can.
I hope you like my look!

Oii!
Apesar de ser outono eu ainda tenho algumas peças de roupas do estilo "privamera" que eu gostaria de mostrar, como essa blusa de franjas da Foppish! Hoje é o último dia da grande promoção que está acontecendo na Elikatira, 70% de desconto em todos os cabelos, eu comprei mais dois ontem. :p
Eu tirei minha foto na Pretty Island, é uma sim adorável que não vai estar aberta por muito tempo, então, aproveite enquanto ainda dá tempo.
Espero que goste do meu look!

Location/Local: Pretty Island/Greeen

Hair/Cabelo: Elikatira "Fresh" (Sale Ends Today) 70% OFF
Glasses/Óculos: [UMEBOSHI]@MP "Castor Glasses" 10L
Shirt/Blusa: [Foppish] "Fringe T-shirt - Sugarskull" 
Pants/Calça: [SAKIDE] "Slum Jeans Cuffed - Washed" NEW
Shoes/Sapatos: {phosphenes} " Opening Gift FREE
Necklace/Colar: ASO@Happy Café "Are You Happy?" (Limited Time) FREE
Câmera: Tee*fy@The Arcade "Mint"

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário