segunda-feira, 15 de outubro de 2012

Trick or Treat?

Hello!
Today is the last of The Autumn Effect Hunt, you still have few hours to find the prizes. I'm wearing this skirt that is Razorblade Jacket's hunt prize. I'm also wearing the Halloween subscribe gift from Severed Garden, the Nana Pumps! I hope you like my look. <3

Oii!
Hoje é o último dia da Caçada The Autumn Effect, você ainda tem algumas poucas horas para encontrar os prêmios. Eu estou vestindo essa saia que é o prêmio da caça na Razorblade Jacket. Eu estou vestindo também o presente subscribe de Halloween da Severed Garden, as Nana Pumps! Espero que gostem do meu look. <3

Hair/Cabelo: Wasabi Pills "Princess"
Cardigan Set/Conjunto Cardigan: [RH] "Halloween Cardigan Set" Group Gift  FREE
Hat/Chapéu: Dimbula Rose "Halloween Witch Hat" Begginers Luck FREE
Skirt/Saia: Razorblade Jacket "Nylon Cotton Tutu" #1 TAE Hunt FREE
Shoes/Sapatos: Severed Garden "Halloween Gift" Subscribe Gift FREE
Necklace/Colar: Dedalo@MP "Halloween Necklace" FREE
Cat/Gato: HPMD "Halloween Gift 2012" Group Gift FREE

Xoxo,
Grace O'Malley

Nenhum comentário:

Postar um comentário